Дистанційне навчання за допомогою інтерактивних матеріалів в період карантину COVID -19
Викладачі кафедри іноземних мов за період карантину, пов’язаного з COVID 19, за дорученням завідувача кафедри Сукнова М.П., відібрали та опанували новітні технології для викладання іноземної мови в форматі дистанційного навчання.
Навчання студентів проводились через інтерактивні матеріали, які містили інструкції, навчальний контент (відео, інтерактивні відео, текст, аудіо), самоперевірку, посилання і т.д. за навчальним планом занять. Усі вимоги навчальної програми курсу були дотримані. Створені чати для спілкування зі студентами, щоби, стикаючись з труднощами, вони могли продовжувати виконувати завдання.
За час карантину ми відібрали найбільш придатні цифрові сервіси, які допомогли в розробці навчальних матеріалів.
Quizlet https://quizlet.com/
Сервіс, що дозволяє створювати флешкарти та ігри, які можна використовувати для вивчення іноземних слів і створювати тести на перевірку лексичного мінімуму.
Google Form
За допомогою форм були укладені навчальні тести, які підводять підсумок пройденої теми, а також екзаменаційні тести.
EnglishInteractiveworksheets
Платформа, на якій були створені інтерактивні завдання для виконання за вивченими темами, включаючи лексичні та граматичні вправи. Завдання передавалися студентам за посиланням.
Онлайн-зустрічі з учнями (Zoom, GoogleHangouts, Viber, Skype)
Сервіси, за допомогою яких організовувалися онлайн-уроки в режимі реального часу, де викладач мав можливість пояснити тему і опитати студентів.
Були випробувані проведення занять у формі відео-записів.
Дистанційне навчання переважно проводилося на платформі Moodle, але, як альтернативний варіант, використовувалася також платформа GoogleClassroom. Через ці платформи наші викладачі зручно вибудовували навчальний процес: розміщували навчальні матеріали, проводили обговорення, отримували та надавали зворотній зв’язок.
Підводячи підсумок вище переліченого, хочеться відзначити, що викладачі кафедри Архипова В.В, Вергун Т.І., Кринська Н.В,Роздолянська О.Г ,Сизонова С.М., Смицька Т.В, Тер-Ованесьян В.Г., Шалаєва В.В переформотували практично весь матеріал семестру в інтерактивну форму, готову для використання при викладанні іноземних мов, а також не залишитися осторонь від використання сучасних технологій при вивченні такого специфічного предмету як іноземна мова.